وزیر راه: آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود

به گزارش مدیرسا ایسنا/گلستان وزیر راه اظهار داشت: با قاطعیت اعلام می كنم آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود.
محمد اسلامی، امروز پنج شنبه سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران با تاكید بر مطلب فوق خاطرنشان كرد: استقرار نظامات سازمان هوانوردی جهانی در ایران توسط سازمان هوانوردی كشوری، در زمره قدیمی ترین، كهن ترین و با اصالت ترین نهادها قرار دارد.
وی اضافه كرد: ترمینال فرودگاه گرگان یكی از پروژه های اولویت دار وزارت راه و شركت فرودگاه ها است و در مرحله پایانی قرار دارد.
اسلامی تصریح كرد: با آغاز به كار ترمینال جدید فرودگاه گرگان، ظرفیت جهت استفاده همزمان پنج هواپیما فراهم و تعداد پروازهای این فرودگاه هم ۱۰ برابر می شود.
وزیر راه افزود: هم اكنون این فرودگاه سالانه ۲۵۰ هزار مسافر دارد كه با آغاز به كار ترمینال جدید، این تعداد به بیشتر از دو میلیون مسافر افزایش می یابد.
به گفته وی، در سطح كشور ۱۵ پروژه فعال در فرودگاه ها در حال اجرا داریم كه شامل پاركینگ هواپیمایی، راه اندازی ترمینال جدید، باند دوم، توسعه باند موجود و توسعه تجهیزات ناوبری است.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، اسلامی در انتها با تاكید بر اینكه ارتقاء قابلیت های ناوبری اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان كرد: باید هم الزامات استاندارد و ایمنی را به حداكثر برسانیم و هم قابلیت پروازها در همه حالت های آب و هوایی خصوصا در شمال كشور را دنبال نماییم.