مدیركل هماهنگی امور استان های وزارت صمت: ۵۰ درصد اقتصاد كشور در وزارت صمت مدیریت می شود

به گزارش مدیرسا مدیركل هماهنگی امور استان های وزارت صمت بابیان اینكه این وزارت خانه حجم گسترده ای از فعالیت ها را در بردارد، اظهار داشت: ۵۰ درصد اقتصاد كشور در وزارت صمت مدیریت می شود.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، عزیز الله قربانی ظهر یك شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره كل ضمن بیان اینكه مجموعه این وزارت با حجم گسترده امور از معیشت تا صنعت، تجارت خارجی و معدن مواجه می باشد، اظهار داشت: ۵۰ درصد اقتصاد كشور در وزارت صمت مدیریت می شود كه این میزان برای استان سمنان بیشتر است.
وی ضمن بیان اینكه وجود فعالیتهای گسترده در بدنه وزارت خانه می طلبد تا از مدیران توانمند بهره مند باشند، اضافه كرد: سمنان از این لحاظ یكی از بهترین استان های كشور به حساب می آید و آرامش خوبی به لحاظ بدنه كارشناسی و مدیریتی و توانمندی در آن به چشم می خورد كه بخش عمده ای از آن به مدیریت مجموعه بازمی گردد.
مدیركل هماهنگی امور استان های وزارت صمت بابیان اینكه بخش اعظمی از كار این وزارت خانه به مردم برمی گردد، اظهار داشت: این مهم می طلبد تا خروجی كار مشخص شود بنابراین با پاسخگویی و رفع نقصها فرایندها بهتر می توانند اداره شود كه باید گفت در سازمان به روی همه بازخواهد بود و با آغوش باز آماده پاسخگویی هستیم.
قربانی ضمن بیان اینكه تشكل ها بازوی اصلی سازمان هستند و از این ظرفیت می بایست در استان استفاده شود، خاطرنشان كرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و خانه صنعت معدن چهار تشكل و مشاور اصلی در استان هستند كه می توانند كمكی باشند تا چرخ اقتصادی را در استان بگردانند.
وی بابیان اینكه مدیر دلسوز پیگیر امور است، اضافه كرد: اساسا وزارت صمت هم می كوشد تا این ارتباط را به خوبی اهتمام دهد و كمك نماید تا به همین نحو جریان تداوم یابد.
به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، در این جلسه از زحمات بهروز اسودی تقدیر و علی تشنه دل بعنوان سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معارفه شد، گفتنی است بهروز اسودی به بازنشستگی نائل آمد.