عوارض آزادراه تهران- شمال مشخص شد

به گزارش مدیرسا نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال برای انواع خودرو ها ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان تعیین شده است كه البته در زمان های پیك بار و ترافیك و روزهای عادی متفاوت بوده و اعمال این نرخ منوط به اعلام رسمی به صورت كتبی است.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، برخی رسانه ها از تعیین مبلغ ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان برای عوارض آزادراه تهران- شمال در ایام عادی و اوج سفر اطلاع داده اند كه البته نرخ عوارض برای این آزادراه تعیین شده اما به صورت كتبی به متولیان آن ابلاغ نشده است.
پیگیری های خبرنگار ایسنا از آن حكایت می كند كه نرخ عوارض آزاد راه تهران- شمال برای خودرو های سواری در ایام عادی ۲۵ هزار تومان و در ایام اوج سفر یعنی در ایام چهارشنبه عصر تا شنبه بامداد و ایام تعطیل، ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.
همینطور دیگر خودرو ها همچون وانت ۳۵ هزار تومان، مینی بوس ۴۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۵ هزار تومان برای تردد از این آزادراه باید پرداخت كنند.
بر مبنای اخبار اعلام شده قطعه نخست آزاد راه تهران- شمال فردا چهارشنبه (ششم اسفند ماه) ساعت هشت بامداد با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود و هم زمان با آغاز به كار هم این نرخ ها به صورت رسمی ابلاغ و اجرا خواهد شد.