آغاز پروازهای لوفت هانزا به ۲۰ مقصد جهان

به گزارش مدیرسا به نظر می آید كه شركت هواپیمایی لوفت هانزا می خواهد از اواسط ماه آینده میلادی پروازهای خویش را به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان از سر بگیرد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، لوفت هانزا که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در آلمان و جهان به حساب می آید، اخیرا اعلام نموده که می خواهد پروازهای خود به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان را از اواسط ماه آینده میلادی یعنی ژوئن ۲۰۲۰ از سر بگیرد.
سخنگوی لوفت هانزا در این خصوص خاطرنشان کرده است که این مقاصد بین المللی شامل شهرهای مالاگا، ونیز، ایبیزا، فارو، رودز، کِرِت و مالورکا خواهد شد و پروازهای این ایرلاین از هاب و مقر اصلی خود در فرودگاه فرانکفورت آلمان صورت خواهد گرفت.
ایشان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: سایر مقاصد بین المللی مورد نظر در انتها هفته آینده رسانه ای خواهد شد.
طبق گزارش رویترز، این ایرلاین بزرگ آلمانی پیش تر هم اعلام نموده بود که پروازهای خود به شهرهای لس آنجلس آمریکا، تورنتو کانادا و بمبئی در هند را همزمان با برداشته شدن محدودیت در مسافرت و باز شدن مرزهای هوای کشورهای مختلف آغاز خواهد نمود.
لوفت هانزا همینطور به منظور جبران خسارت های مالی ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا در حال مذاکراتی با دولت آلمان برای دریافت یک وام به ارزش ۹ میلیارد یورو معادل ۹.۸ میلیارد دلار است.