مدیرعامل عمران پردیس اعلام كرد قسط دوم مسكن ملی پردیس پرداخت گردد

به گزارش مدیرسا مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلان اینکه الزامی برای متقاضیان اولیه مسکن مهر برای خرید عرصه وجود ندارد اظهار داشت: متقاضیانی ثبت نامی مسکن ملی پردیس آماده پرداخت مرحله دوم آورده به مبلغ ۴۰ میلیون تومان باشند.
سید مهدی هدایت در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: پروژه اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس پیشرفت مناسبی را طی می کند. پیمانکاران انتخاب شده، محوطه سازی صورت گرفته و الان در مرحله فوندانسیون قرار دارد. بنابراین برای ادامه کار لازم است تا متقاضیان قسط دوم آورده خویش را واریز نمایند تا کارها گرفتار وقفه نشود.
وی ادامه داد: در مرحله اول ۴۰ میلیون تومان واریز شد و در این مرحله هم ۴۰ میلیون تومان از جانب متقاضیان پرداخت می شود. این در ارتباط با ۳۰۰۰ متقاضی است که از راه ثبت نام وارد پروژه شده اند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه در این شهر حدود ۱۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن راه اندازی خواهد شد اظهار داشت: حدود ۱۱ هزار واحد از این تعداد در ارتباط با واگذاری زمین به شرط ساخت به تعاونیهای مسکن می باشد که افراد واجد شرایط طرح اقدام ملی، عضو آن هستند. در این بخش کارهای آماده سازی را زمین انجام داده ایم و ساخت بر عهده خود مردم و تعاونی ها است.
هدایت خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰۰۰ واحد هم ما در بخش ثبت نامی داریم که به لطف خدا در این بخش هم کارها خوب پیش می رود.
خرید عرصه برای متقاضیان اولیه الزامی نیست
وی در پاسخ به این سؤال که آیا خرید عرصه برای متقاضیان مسکن مهر الزامی شده است اظهار داشت: خرید عرصه برای متقاضیان اول مسکن مهر الزامی نیست.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این خبر که در ماه جاری عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۲ پردیس با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور آغاز خواهد شد اظهار داشت: همینطور دو پروژه تاسیسات پمپاژ فاضلاب، تعداد زیادی خط انتقال آب و فاضلاب و چند مخزن آب در فازهای ۵، ۹ و ۱۱ افتتاح می شود.
هدایت همینطور درباره آخرین وضعیت مترو تهران ـ پردیس اظهار نمود: مترو پردیس در کمیته فرعی کمیسیون اقتصادی دولت تصویب گردید و الان در مرحله طرح در کمیسیون اصلی اقتصاد دولت می باشد. به محض اینکه مصوبه دولت را بگیریم سریعا عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.
افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در اسفندماه
وی اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در اسفندماه افتتاح می شود که مجموع افتتاحات واحدهای مسکونی در پردیس به ۷۰ هزار واحد می رسد.
مسکن ملی در یک نگاه
شهریوماه ۱۳۹۸ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور کلنگ زنی شد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی ۱.۶ میلیون نفر از راه سایت tem.mrud.ir و پیامک ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. نخستین واحدها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه از راه آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ایجاد می شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان ۱۳۹۹ به متری ۲.۷ میلیون تومان می رسد. ثبت نام مرحله اول به پایان رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، آخر مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دیماه تمدید گردید و الان فرصت به پایان رسیده است. ثبت نام دور جدید بزودی اعلام خواهد شد.

منبع: