بار ترافیكی كرج-تهران با اتصال كمربند شمالی به آزادراه همت كاسته می شود

به گزارش مدیرسا البرز نماینده عالی دولت در استان البرز اظهار داشت: تمامی تلاش خویش را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش پیدا کند و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه ۲۹ دیماه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج، ضمن اشاره به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برای مردم البرز برخوردار است، اضافه کرد: بر این اساس روند تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن به جد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، وی افزود: این پروژه به طول ۱۷.۵ کیلومتر است که توفیق یافتیم مشارکت دولت را هم در آن جلب نماییم.

شهبازی اظهار داشت: دولت بلافاصله بعد از حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه، تعهدات خود در خصوص تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار را انجام داد.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج طی تفاهم نامه ای به صورت مشترک تکمیل این پروژه را دنبال کردند.

استاندار البرز افزود: کمربندشمالی کرج در شرایط اقتصادی کنونی متوقف نشد و پروژه در حال پیشرفت است.

وی اظهار داشت: شهرداری و شرکت زیرساخت راه های کشور طبق زمانبندی مشخص نتوانست اقدام نماید و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کردند، مقرر شد روند این پروژه حیاتی را هر هفته مورد بازدید قرار دهیم.

شهبازی اضافه کرد: شهردار محترم و شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه تا آخر دولت، تمامی تلاش خویش را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش پیدا کند و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

منبع: