خودكفایی ساخت ۶۵۰ قطعه در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز

به گزارش مدیرسا مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز اعلام نمود: خودکفایی ساخت تجهیزات فنی در این منطقه عملیاتی به مرز ۶۵۰ قطعه رسیده است.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت نفت، امین عبادی اظهار داشت: خودکفایی صنایع و تکیه بر توان شرکتهای دانش بنیان از مصادیق و آرمان های تشکیل نظام نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است.
وی افزود: با عنایت به بیانیه عرضه شده از جانب مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب و تاکید باردیگر به آرمان های امام راحل در زمینه اتکا به ظرفیت های داخلی و اهتمام بیشتر از پیش به منابع طبیعی و استعدادهای انسانی موجود در کشور، این منطقه عملیاتی هم همگام با دیگر واحدهای صنعتی و خدماتی کشور گام های بلندی برداشته و از بدو تأسیس و فعالیت در عرصه صنعت گاز کشور توانسته ۶۵۰ قطعه مورد نیاز توربوکمپرسورها و تجهیزات تأسیسات تقویت فشار گاز و تأسیسات اندازه گیری صادرات گاز منطقه را تهیه نماید.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز خاطرنشان کرد: خودکفایی در این منطقه عملیاتی به ساخت قطعه محدود نیست و مصادیق فراوانی از خلاقیت کارکنان در رفع نقصها طراحی را هم شاهدیم. بدیهی است که مصادیق انواع خودکفایی شامل ساخت تجهیزات و طراحی فرآیندها افزون بر ایجاد اشتغال و رونق شرکتهای داخلی، از خروج مقادیر قابل توجهی ارز هم جلوگیری می کند.

منبع: