افزایش كیفیت خدمات آب و فاضلاب با همكاری پست

به گزارش مدیرسا مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش کیفیت خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب، با استفاده از بانک اطلاعاتی شرکت پست کشور خبرداد.
به گزارش مدیرسا به نقل از صدا و سیما، حمید رضا جانباز در آئین امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت پست با اشاره به اینکه زمان رفع نقصها شبکه آب در کشور، کمتر از سه ساعت است اضافه کرد: با امضای این تفاهمنامه و همکاری با شرکت پست زمان این خدمات رسانی بسیار کاهش خواهد یافت. وی اظهار داشت: در این همکاری، دو شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و پست می توانند اطلاعاتی که برای تهیه آنها هزینه قابل توجهی صرف شده است را باهم به اشتراک گذارند و در این راستا مردم هم از مزایای این فعالیت بهره مند خواهند شد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه امضای تفاهمنامه، نقطه شروع حرکت ما برای همکاری و تبادل اطلاعات است اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب کشور از ظرفیت های شرکت پست برای عرضه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی استقبال می کند. جانباز اظهار داشت: ما بعد از بررسی فعالیتهای قابل اجرا با کمک شرکت پست، این فعالیت ها را به صورت آزمایشی در بعضی مراکز شروع و بعد از کسب نتایج آنرا در سرتاسر کشور عملیاتی خواهیم کرد. وی ضمن اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک بین دو شرکت اضافه کرد: امضای این تفاهمنامه اتفاق خوبی است،، اما شیوه پیگیری آن هم برای رسیدن به نتیجه بسیار مهم خواهد بود، ازاین رو باید نمایندگانی از طرفین در بازه های زمانی مشخص، وضعیت اجرایی شدن این تفاهمنامه را بررسی و آنرا گزارش کنند که ما در جریان روند آن قرار بگیریم. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کشور بزودی با رونمایی از مرکز پایش آب، در آستانه یک رویداد بزرگ خواهد بود تا بتوان به این شکل خدمات رسانی را با کیفیت بیشتری انجام داد.

منبع: