معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد سناریوهای كرونائی احتمالی برای سفرها

به گزارش مدیرسا در شرایطی که از احتمال محدودتر شدن ترددهای بین استانی و سفرهای مردم حتی با وسایل حمل و نقل عمومی خبرهایی انتشار یافته است، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام نمود: سناریوهای مختلفی دراین زمینه ممکنست وجود داشته باشد که آماده اجرای آن هستیم اما تا حالا چیزی ابلاغ نشده است.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، به دنبال هشدار مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بالا رفتن آمار ابتلاء به کرونای انگلیسی، برخی اخبار و شنیده ها در خصوص محدودیت بیشتر سفرهای مردم در اسفند ماه منتشر گردید.

شهرام آدم نژاد – معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی – در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: مسلما در وضعیت کنونی حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل های سختگیرانه تر به کار خودشان ادامه می دهند اما اگر شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا به حدی بد شود که مجبور شویم حمل و نقل عمومی را نیز محدود نماییم، این اتفاق نیز خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا سفرهای مردم در اسفند ماه در امتداد افزایش نگرانی ها برای بالاتر رفتن آمارهای شیوع ویروس کرونا خصوصاً از نوع انگلیسی محدودتر خواهد شد؟ اضافه کرد: تا کنون ابلاغی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا در این راستا نداشته ایم و بدین سبب پروتکل های سابق بر مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز حاکم است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان ایکه اگر پروتکل یا محدودیت جدیدی اعلام گردد وزارت کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آنرا اعلام خواهد کرد، اظهار داشت: مسلما وزارت راه و شهرسازی نیز بعنوان یکی از اعضای اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا خودرا موظف به اجرای مصوبات و ابلاغیه های بهداشتی دراین زمینه می داند و اگر محدودیت جدیدی ابلاغ شود مصمم آنرا اجرا خواهدنمود.

منبع: