معرفی زنان پیشگام حوزه كارآفرینی در اینوتكس

به گزارش مدیرسا معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به جزییات برگزاری نمایشگاه اینوتکس بصورت مجازی و حضوری اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه ۱۸۰ غرفه مجازی و بازدیدکننده مجازی در این رویداد ثبت نام کردند، ضمن آنکه بخش حضوری آن در فضای باز پارک پردیس برگزار شده است.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، اکبر قنبرپور در جمع خبرنگاران با اعلان اینکه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ سال قبل کاملا بصورت مجازی بود، اضافه کرد: چالش بزرگ دهمین نمایشگاه اینوتکس که از روز سه شنبه ۲۸ ازدیبهشت برگزار شد، شیوع ویروس کرونا است و ما دراین زمینه به دو راه حل رسیدیم که یکی از آنها برگزاری بخش مجازی است که هم اکنون حدود ۱۸۰ غرفه مجازی و بازدیدکننده مجازی در این رویداد ثبت نام کردند.
وی راه حل دوم را برگزاری بخش فیزیکی این نمایشگاه عنوان نمود و تصریح کرد: هم اکنون پیک چهارم در حال گذار است و شهرستان پردیس و تهران نارنجی شدند، بدین جهت ما با حفظ پروتکل ها مبادرت به برگزاری حضوری این نمایشگاه کردیم.
قنبرپور تعیین محل برگزاری نمایشگاه را از دیگر موضوعات مطرح درباب برگزاری نمایشگاه اینوتکس عنوان نمود و افزود: تا قبل از شیوع ویروس کرونا محل نمایشگاه در تهران بود، ولی تصمیم گرفتیم که امسال در پارک پردیس مبادرت به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس نماییم و از این بعد هم این رویداد در محل پارک پردیس برگزار می شود.
وی با اعلان اینکه در نمایشگاه نوآوری امسال میزبان ۳۵۰شرکت فناور و تیم های استارت آپی هستیم، تصریح کرد: اینوتکس امسال، فقط یک نمایشگاه نیست بلکه بخش های جانبی در آن در نظر گرفته شده و عمده بازیگران اکوسیستم نوآوری همچون سرمایه گذاران، شتابدهنده ها، تیم های استارت آپی، شرکت های فناور و دانش بنیان در آن حضور دارند.
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به بخش استیج این رویداد، اشاره کرد: در این بخش موضوعات عمومی کسب وکار همچون رهبری تیم ها، محیط زیست، بین المللی شدن و مسایل تحریم ها، پارادایم ذهنی مدیران، چالش های اکوسیستم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی با اشاره به بخش دیگری در نمایشگاه اینوتکس که مربوط به فناوری های آینده است، اظهار داشت: بخش دیگری در نمایشگاه مختص فناوری های آینده است که شامل ۵G، بیگ دیتا، پردازش ابری، بیوتکنولوژی و علوم شناختی می شود که در نمایشگاه توسط متخصصان شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرند.
وی با اشاره به برگزاری بخش مربوط به زنان در نمایشگاه اینوتکس، تصریح کرد: باید به زنان توجه بیشتری صورت گیرد، بدین جهت در این رویداد در پاویون زنان پیشگام که موفق ترین زنان در حوزه کارآفرینی هستند، گفت و گو خواهد شد.

منبع: