با کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم کم شده است

قم فعال حوزه چرم اظهار داشت: باتوجه به کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم نیز کم شده است چونکه قیمت های محصولات چرم کمی بالا است و مشتری های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می کنند، با این وجود ما اهتمام کرده ایم باقیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.
باقری، کارآفرین و فعال صنعت چرم استان قم، در نشست با مدیر اجرائی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم عنوان کرد: فعالیت در زمینه چرم هم میتواند کار ساده ای باشد و هم متفاوت، اما گاهی هزینه بر می شود بطوریکه در کارهایی با حجم بزرگ بطور معمول محصولات قیمت بالایی دارند.
فعال صنعت چرم استان قم اظهار داشت: محصولات تولید شده با چرم می تواند با ترکیب با سایر محصولات از تنوع خوبی برخوردار شود و نیاز به خلاقیت دارد تا بتواند بازار مناسبی ایجاد نماید.
باقری افزود: تنوع محصول و دوخت با کیفیت و مرغوبیت چرم در نظر مشتری از اهمیت بالایی برخوردارست و بازارهای فروش محصولات چرم با این مشخصات دسته بندی می شوند.
وی اظهار داشت: باتوجه به کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم نیز کم شده است چونکه قیمت های محصولات چرم کمی بالا است و مشتری های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می کنند، با این وجود ما اهتمام کرده ایم باقیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.
پیشران طرح مشاغل خانگی در استان قم اظهار داشت: آمادگی همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم را دارم و درزمینهٔ سفارش سازی و آموزش های لازم و مشاوره به متقاضیان در این طرح می توانم همکاری داشته باشم.
یاسر شریفی، مدیر اجرائی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم نیز در این جلسه ضمن تشریح این طرح، فرصت ها و مزایای همکاری بعنوان پیشران را بیان کرد.
شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاد دانشگاهی در ۳۱ استان کشور در حال اجراست.