شمارش معکوس برگزاری متفاوت ترین نمایشگاه مدیریت کسب و کار کشور در اصفهان

به گزارش مدیرسا اصفهان اصفهان در اولین روزهای دیماه سال جاری میزبان متفاوت ترین نمایشگاه مدیریت کسب و کار کشور خواهد بود. جایی که تمامی فعالان در رابطه با حوزه توسعه کسب و کار گرد هم جمع می شوند و توانمندی های خویش را در معرض بازدید فعالان اقتصادی قرار می دهند.

این نمایشگاه طی روزهای یکم تا چهارم دیماه و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا خواهد شد.

هدف از برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان، معرفی ظرفیت ها و توان شرکتهای فعال اصفهان در حوزه مدیریت کسب و کار خواهد بود. همینطور فراهم آوردن بستری برای شبکه سازی و هم افزایی کسب وکارهای مرتبط، ایجاد محیطی پویا برای حضور مدیران ارشد با هدف تأمین نیازهای کسب و کار خود و شناخت نیازهای موجود در فضای کسب و کارها و برآوردن آنها از راه شبکه سازی بوجود آمده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا و به نقل از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار، شرکت ها و واحدهای تخصصی چاپ و بسته بندی، کانون های آگهی و تبلیغاتی، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در رابطه با حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن ها و تشکل های مرتبط، مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شرکتهای فعال در حوزه بازرگانی بین الملل، شرکتهای فعال در حوزه بیمه، شرکتهای دانش بنیان، شرکتهای خلاق و فناور و سازمان ها و دستگاههای در رابطه با راه اندازی و توسعه کسب و کار همچون مجموعه هایی به شمار می روند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیران کسب وکارهای صنعتی، صنفی، تجاری و تعاونی، مدیران شرکتهای دولتی مرتبط، علاقمندان به راه اندازی یا توسعه و بهبود کسب و کار، دانشجویان رشته های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیک و… و مدیران انجمن ها و تشکل ها همچون مخاطبان ویژه دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان خواهند بود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری این نمایشگاه می توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۳۸۳ تماس بگیرند و یا به وبسایت bizexpo.ir رجوع کنند.

منبع: