نماینده ولی فقیه خوزستان : تحریم ها با شکست روبه رو شده است

خوزستان نماینده ولی فقیه خوزستان با اعلان اینکه تحریم ها با شکست روبه رو شده است، اظهار داشت: خدمات بسیار ارزشمندی توسط نظام اسلامی اتفاق افتاده است که باید آنها را به مردم گزارش کرد تا مردم این خدمات را ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر که امروز ۲۱بهمن ماه در محل پست برق پیروزان اهواز برگزار شد، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار نمود: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی یکی از واجباتی است که باید رسانه مقابل چشم مردم برجسته کند و در مقابل چشم مردم بیاورد.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، وی با اعلان اینکه باید توجه داشته باشیم که در قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان چه جایگاهی داریم، اضافه کرد: در قبل از انقلاب روستاهای خیلی از کمترین امکانات نیز بهره مند نبودند اما حالا شهرها و روستاها دارای امکانات بسیار عالی و مطلوبی هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: طرح های کلیدی بسیاری در طول سالیان گذشته بعد از انقلاب اجرائی شده است که در قبل از انقلاب هیچ کدام از این طرح ها وجود نداشت و مردم در شهرها و روستاها از این امکانات بی بهره بودند.

موسوی فرد عنوان کرد: انقلاب خیلی کارها برای مردم انجام داده و زحمت کشیده است. دولت اسلامی در این سال ها خدمات ارزشمندی ارائه کرده و مقام معظم رهبری نیز به این مساله تاکید دارند که باید این خدمات به مردم گفته شود.

وی با اعلان اینکه تحریم ها با شکست روبه رو شده است، اظهار داشت: سفره مردم تنگ شده است و در هر خانه ای جوان بیکار دیده می شود اما خدمات بسیار ارزشمندی توسط نظام اسلامی اتفاق افتاده است که باید آنها را به مردم گزارش کرد تا مردم این خدمات را ببینند.