اشتباهی که شرکت کروز را متضرر کرد

به گزارش مدیرسا شرکت پی اند او کروز (P&O Cruises) می گوید: پس از آن که شرکت پی اند او فریز (P&O Ferries) به سبب اخراج حدود ۸۰۰ دریانورد مورد انتقاد گسترده قرار گرفت، رزروهای خود را بیشتر می کند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا و به نقل از نیوز، این اپراتور کشتی در ماه گذشته در رسانه های اجتماعی مورد حمله افرادی قرار گرفت که به اشتباه فکر می کردند این اپراتور با شرکت کشتی با نام مشابه مرتبط می باشد بنا بر این شرکت پی اند او کروز کمپین تبلیغاتی بزرگی راه اندازی و بیان کرد که آنها دو دهه است که شرکت های جداگانه ای هستند.
پل لودلو، مدیر این شرکت اظهار داشت: «در ابتدا برای افراد کمی سردرگمی وجود داشت بنا بر این برای آموزش مردم پول زیادی خرج کردیم و از یک چالش روابط عمومی به یک فرصت روابط عمومی استفاده شد. کاری که ما هوشمندانه انجام داده ایم این است که اول به مردم یادآوری نماییم که از هم جدا هستیم، دوم به مردم بگوییم که تعطیلات شگفت انگیزی به آنان ارائه می دهیم».
شرکت پی اند او کروز متعلق به شرکت کروز کارناوال است، در صورتیکه پی اند او فریز قسمتی از غول لجستیکی مستقر در دبی دی پی ورد است. این شرکت بعد از جایگزینی حدودا ۸۰۰ دریانورد با کارگران ارزان تر بدون اطلاع قبلی در ۱۷ مارس به شکل گسترده محکوم شد. گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل از پیتر هبلتویت، مدیر اجرائی آن خواست تا استعفا دهد.
این شرکت هنوز مجوز قانونی برای از سرگیری دریانوردی در راه کلیدی کاله-دوور را بعد از شکست کشتی هایش در بازرسی های ایمنی دریافت نکرده است.

منبع: