با پرمانی فایل های مجازی خود را بفروشید و کسب درآمد کنید

با پُرمانی، کارهای خود را در سریع‌ترین زمان و با دقت بالا به انجام‌دهندگان بسپارید.

وب‌سایت پُرمانی به عنوان نخستین شبکه اجتماعی کاری و جامع‌ترین فضای مُدرن کسب‌وکار با هدف کارآفرینی، کسب درآمد و اشتغال‌زایی برای اکثر گروه‌ها و اقشار جامعه راه‌اندازی شده است. طراحی وب‌سایت پُرمانی به گونه‌ای انجام شده که بتوان اکثر نیازمندی‌های مرتبط با تجارت و کسب‌وکار را در آن پیدا کرد.

شبکه اجتماعی کاری پُرمانی تاکنون دارای ۶ بخش مهم و اساسی است که هریک دارای زیرمجموعه‌ها و استراتژی‌های متنوع برای کسب درآمد و اشتغال‌زایی می‌باشد. هریک از کاربران می‌توانند با تکمیل فرآیند ثبت‌نام (که بسیار ساده و سریع قابل انجام است) دارای یک حساب کاربری یکپارچه و چند منظوره شوند و از تمام امکانات و بخش‌های سایت به راحتی استفاده کنند.

  • بخش کارهای عمومی: در این بخش کارفرمایان، کارهای سریع و ساده مورد نیاز خود را ثبت کرده و انجام‌دهندگان می‌توانند با بررسی و انجام هرکدام از آنها کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، یک کارفرما برای تکمیل سایت خود نیاز به تولید محتوای ساده دارد. به منظور انجام این کار، می‌تواند درخواست خود را در سایت پُرمانی ثبت نماید. هر انجام‌دهنده‌ای که مایل به انجام این پروژه ساده بود، می‌تواند با قبول انجام آن و تحویل به موقع پروژه، هزینه خود را از کارفرما دریافت نماید.
  • کارهای تخصصی: در این بخش کارفرمایان، کارها و پروژه‌های تخصصی مورد نیاز خود را ثبت کرده و انجام‌دهندگان با توجه به تخصص، مهارت و تحصیلات خود می‌توانند از طریق انجام هریک از این کارها کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، کارفرمایی قصد طراحی یک سایت شخصی را برای کسب‌وکار خود دارد. به این منظور، می‌تواند درخواست خود را در این قسمت ثبت کرده و انجام‌دهنده متخصص می‌تواند این پروژه تخصصی را قبول کرده و پس از تحویل کار، هزینه خود را دریافت نماید. 
  • معرفی خدمات: در این بخش کاربران می‌توانند با ثبت خدمات، مهارت و تخصص خود، شغل و حرفه خویش را تبلیغ نمایند و از این طریق کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، یک مدرسه شطرنج می‌تواند خدمات تخصصی خود را در زمینه آموزش شطرنج به سایر کاربران معرفی نماید و از این طریق کسب‌وکار خود را تبلیغ کند.
  • فروشگاه مجازی: در این بخش هریک از کاربران قادر خواهد بود تا پروژ‌ه‌ها، آموزش‌ها و انواع فایل‌های مجازی خود را (در تمام زمینه‌ها) به سایر کاربران معرفی کرده و با فروش آنها کسب درآمد کند. به عنوان مثال، اگر کاربری به دنبال دانلود درایور اچ پی یا دانلود درایور کانن باشد، می‌تواند با بازدید از صفحات مربوطه، فایل مورد نظر خود را خریداری کند.
  • فروشگاه حقیقی: در این بخش هریک از کاربران قادر خواهد بود تا فروشگاه و محصولات خود را به سایر کاربران معرفی کرده و از این راه کسب درآمد کند. به عنوان مثال، یک فروشگاه لوازم دیجیتال می‌تواند انواع محصولات خود را در این زمینه به سایر کاربران معرفی کرده و آنها را تبلیغ نماید.
  • کاریابی: در این بخش هریک از کاربران می‌توانند با بررسی موقعیت‌های شغلی مورد نظر، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تائید صلاحیت وی از سوی کارفرما کسب درآمد کند. به عنوان مثال، یک شرکت مهندسی نرم‌افزار قادر خواهد بود درخواست دعوت به همکاری را با ذکر شرایط و تخصص مورد نظر خود در سایت پُرمانی ثبت نماید و سایر کاربران برای این درخواست اقدام نمایند.