واكنش وزیر راه به دستگیری مشاورش به نهادهای نظارتی اعتماد کامل دارم

مدیرسا: وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بهتان به یکی از مشاوران خود اعلام نمود تحقیق درباره ی اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت سبب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی به خبر انتشار یافته درباب دستگیری یکی از مشاوران خود واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای اعلام نمود تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه، کلیه مطالب ذکر شده فقط گمانه زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تأیید نیست.
در اطلاعیه وزیر راه و شهرسازی آمده است: «اخیراً خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره ی اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت سبب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارت خانه شده است. در این حوزه خاطرنشان می شود این پرونده در مراحل ابتدایی بوده و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به جهت حفظ حریم خصوصی افراد هیچگونه اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و کلیه مطالب ذکر شده فقط گمانه زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تأیید نیست.
در قسمتی دیگری از این اطلاعیه آمده است: اینجانب به عنوان وزیر راه و شهرسازی، ضمن تاکید بر اعتماد کامل به نهادهای نظارتی دولت، رسیدگی دقیق و بدون ملاحظه درباره ی بهتان هر فرد در هر جایگاهی را لازم و واجب دانسته و آمادگی این وزارت خانه را برای همکاری در تکمیل تحقیقات و روشن شدن حقایق اعلام می کنم. لکن لازم است رسانه ها از گمانه زنی های بی پایه تا پیش از اثبات بهتان در مرجع صالح قضایی و خدشه به آبروی افراد، دوری کنند.
در اختتام این اطلاعیه آمده است: البته در طول یک سال قبل اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه های فساد در حیطه وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که گاهی با تبلیغات سنگین تخریبی برای کُند شدن این روند روبرو شده است که همچون این اقدامات می توان به شفافیت فراگیر سازمانی، حذف امضاهای طلایی، عدالت در فرصت های اقتصادی، بازپس گیری اموال و املاک ملی در اختیار سوءاستفاده گران اشاره نمود که ان شاءالله گزارش کامل آن به اطلاعیه ای مردم شریف خواهد رسید».
بنابراین گزارش در ایام اخیر خبر دستگیری یکی از مشاوران رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی منتشر گردید. همزمان با این اتفاق، قاسمی به علت لطمه به مهره های کمر در بیمارستان بستری شد. او روز گذشته بعد از ترخیص از بیمارستان در جلسه شورایعالی مسکن حضور یافت و امروز هم در نشست مسکن با معاونان و مدیران وزارتخانه شرکت کرد.