بذرپاش: بعضی پیمانکاران مسکن مهر فراری هستند

به گزارش مدیرسا، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر بعضی تعاونی ها وفای به عهد نکردند، قراردادهایی با پیمانکاران بستند که تعدادی از آنها فراری هستند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد اظهار نمود: سه ماه است که در مسئولیت سنگین وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته ام که امیدوارم بتوانم از زیر این مسئولیت سنگین بیرون بیایم و مدیون خون شهدای عزیز نشوم.
وی ضمن اشاره به طولانی شدن پروژه مسکن مهر تصریح کرد: مردم گناهی نکرده اند که به اعتماد ما مسئولین ثبت نام کردند و پروژه ها بر زمین مانده است. وقتی این مشکلات انباشته می شود سایر بخش ها هم تعطیل می ماند.
بذرپاش خاطرنشان کرد: اگر واحدها با قیمت تمام شده آن زمان به اتمام می رسید منابع موجود می توانست صرف خدمات و زیرساخت ها شود. البته به فضل خدا کارها را بهتر انجام می رسانیم و سال ۱۴۰۲ تحول خوبی در طرح های مسکونی خواهیم داشت.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند طی روزهای اخیر افتتاح شده است، اظهار داشت: در پرند ۲۸۰۰ واحد آماده تحویل است. در شهر جدید پردیس هم بزودی ۱۰ هزار واحد مسکونی را افتتاح می نماییم.
بذرپاش خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی تعاونی های مسکن مهر وفای به عهد نکردند. قراردادهایی با برخی پیمانکاران بستند که آنها فراری شدند. در واقع مردم پول دادند و به خانه هم نرسیدند. این موارد هم در دولت سیزدهم رسیدگی می شود.

منبع: