هفته کارگر فرصت بیان نقش پرارزش کارگران در تولید و اقتصاد

به گزارش مدیرسا، رئیس کمیته روابط عمومی و بین الملل ستاد گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اینکه هفته کارگر فرصت مناسبی برای تبیین نقش پرارزش کارگران در تولید و اقتصاد کشور است، تصریح کرد: برنامه های امیدآفرین در هفته کارگر سال جاری، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اهداف نوآورانه، نگاه امیدوارانه و خلاقانه برگزار می گردد.

مهدی رضوی کیا در گفتگو با ایسنا، جهاد تبیین را رویکرد برنامه های گرامیداشت هفته کارگر عنوان نمود و اظهار داشت: تبیین آگاهانه و امیدآفرین توفیقات حاصل شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه های گرامیداشت هفته کارگر سال جاری در کشور است.

وی هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش پرارزش کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست.

رئیس کمیته روابط عمومی و بین الملل ستاد گرامیداشت هفته کارگر ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال جاری از جانب مقام معظم رهبری تصریح کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید اهتمام کارگران برای شکوفایی اقتصاد کشور اثرگذار می باشد.

وی ضمن اشاره به تجلّی نقش جامعه کارگری در دوران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در منطق اسلام، کار عملی صالح و عبادت توصیف شده است که این امر جایگاه و ارزش واقعی کارگر را در نظام اسلامی نشان داده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درعین حال با تاکید بر ضرورت توجه نهادینه و نظام مند به نقش و جایگاه منحصر به فرد سرمایه های انسانی در بنگاه های تولیدی، اضافه کرد: تبیین آگاهانه توفیقات حاصل شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه های گرامیداشت هفته کارگر سال جاری در سرتاسر کشور است.

به گفته رضوی کیا، برنامه های امیدآفرین در هفته کارگر سال جاری، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اهداف نوآورانه، نگاه امیدوارانه و خلاقانه برگزار می گردد.

وی در انتها تاکیدات مقام معظم رهبری بر امید و نگاه خوشبینانه به آینده را بعنوان کلید اساسی همه قفل ها و لزوم جهاد تبیین بعنوان فریضه ای قطعی و فوری یاد شده قرار داد و اظهار داشت: در همین راستا قرارگاه امیدآفرینی و جهاد تبیین حضرت زینب (س) با مأموریت افزایش امید و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کار تشکیل شده که از ظرفیت آن برای برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته کارگر بهره خواهیم برد.

منبع: