تامین ۲۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن دماوند

به گزارش مدیرسا، وزیر راه و شهرسازی از تأمین ۲۴۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن دماوند اطلاع داد و اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۷۰ واحد در شهرستان دماوند در دست ساخت است.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بامداد امروز (۲۸ دی ماه) در مسافرت یک روزه به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه که پیرو سفر استانی رییس جمهور و هیأت دولت انجام شد، ضمن بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند، اظهار داشت: تکمیل سایت یکهزار و ۲۰ واحدی دماوند از پیشرفت مناسبی برخوردارست و اکنون درحال انجام خدمات زیربنایی هستیم تا تکمیل واحدها هرچه سریع تر تمام شود و حداکثر در نیمه اول سال آینده همه واحدها تحویل داده شود.
بذرپاش تعداد ثبت نام کنندگان دارای ۴ شرط در نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند را ۷ هزار نفر اعلام نمود و اضافه کرد: اختصاص زمین به این متقاضیان در حال انجام می باشد. یک قطعه زمین ۱۶۰ هکتاری برای نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند در نظر گرفته شده که درحال رفع برخی مغایرت های آن برای الحاق هستیم.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: زمین ۸۰ هکتاری دیگری نیز به این شهرستان الحاق شده و درحال آماده سازی است که این دو قطعه زمین و این سایت پاسخگوی بیشتر متقاضیان خواهد بود اما آمادگی داریم در صورت کمبود زمین بازهم اراضی بیشتری را تامین نماییم. در شهرستان فیروزکوه هم زمین کافی تامین شده و عملیات آماده سازی آن شروع شده است.
در حال حاضر ۱۵۷۰ واحد در شهرستان دماوند در دست ساخت است.