معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت: سیاست دولت ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی است

مدیرسا: گرمسار – معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت یكی از اولویت های مهم دولت را ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی ذكر كرد و اظهار داشت: در این راستا به دنبال تكمیل زنجیره تولید هستیم.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، محسن صالحی نیا بعدازظهر دوشنبه در همایش تجلیل از صنعتگران گرمسار، ضمن بیان اینكه ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی سیاست دولت می باشد، تاكید كرد: ظرفیت تولید در حالی به یكی از اولویت های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بدل شده كه از آن می توان به مثابه راهی به سمت اشتغال با استفاده از تولید یادكرد.
وی بابیان اینكه گام بعدی دولت بعد از ارتقای ظرفیت تولید، تكمیل زنجیره تولید از كارگر تا مصرف كننده است، اضافه كرد: اگر بتوانیم با برنامه ریزی صحیح مدیریت محدودیت های بین المللی را در دستور كار مدیران و مسئولان بخش صنعت استان ها قرار دهیم اساساً شاهد تولید و تكمیل زنجیره تولید خواهیم بود.
ضرورت تحقق شعار سال
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت همینطور خواهان اهتمام ویژه مسئولان دستگاه های در رابطه با تولید به مقوله شعار سال و تأكیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین باره شد و بیان كرد: پشتیبانی از تولید در زنجیره تولید باید به گونه ای باشد كه مانعی در راه تولید تولید نشود.
صالحی نیا با تاكید بر اینكه كالاهای صادراتی نقش مؤثری در تأمین منابع ایران دارند، اظهار داشت: رفع موانع موجود در سمیر تولید یكی از مهم ترین رویكردهای دولت در چند سال قبل به حساب می آید كه همچنان هم ادامه دارد.
وی در انتها و درباره واحدهای صنعتی استان سمنان هم توضیح داد: تسهیلات رونق تولید سهمیه بندی نیست و واحدهای صنعتی می توانند با عنایت به ظرفیت های موجود نسبت به دریافت این تسهیلات بدون محدودیت مالی اقدام نمایند.