حقوق ۳۶۰هزار دلاری یك كارگر استرالیایی!

مدیرسا: یكی از مستخدمین شركت ˮان تیˮ استرالیا به علت اشتباه محاسباتی واحد حسابرسی به جای حقوق ۳۵۸۲ دلاری خود، حقوقی ۳۶۰هزار و ۷۰۰ دلاری دریافت كرد!

به گزارش مدیرسا به نقل از راشاتودی، در گزارش حسابرسی این شركت استرالیایی آمده است: اشتباه در حقوق پرداختی به این فرد، ناشی از اشتباه در ورود به اطلاعات و اشتباه سیستم تطبیق مشخصات بوده است. این مستخدم چهار هفته بعد از این اشتباه پول را به شركت بازگرداند.

با این حال گزارش سازمان حسابرسی استرالیا نشان داده است این اشتباه تنها اشتباه این شركت در پرداخت حقوق ها نبوده و بین ژوئیه ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ حدود ۷۴۳ مورد پرداخت حقوق اضافه با مبالغ مختلف توسط این شركت صورت گرفته است. مجموع این پرداختی های اشتباه ۱.۶ میلیون دلار استرالیا، معادل ۱.۲ میلیون دلار آمریكا اعلام شده است.

شركت ان تی استرالیا در واكنش به این اشتباه عجیب اعلام نموده است كه این شركت به علت شمار بالای كاركنان خود این مساله را طبیعی می داند و از ۱.۲ میلیون تراكنش پرداخت انجام شده توسط این شركت در سال تنها ۰.۲ درصد آن ها با اشتباه همراه بوده اند. با این وجود این شركت اعلام نمود در حال كار برروی توسعه سیستم های مختلف نظارتی و برنامه ریزی برای جلوگیری از تكرار وقوع چنین اشتباهاتی در آینده است.