دلیل اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی چیست؟

به گزارش مدیرسا هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری باید هرچه سریعتر به موضوع اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی و بالعکس رسیدگی کند.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، اضافه کرد: متأسفانه ظرف یک هفته جاری شاهد اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی و بالعکس هستیم به شکلی که سبب بروز مشکلات فراوانی برای اهالی این جزیره مهم و راهبردی شده و رفت و آمد را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی با اعلان اینکه شهروندان جزیره ابوموسی با سختی و مشکلات فراوان زندگی کرده و وظیفه حراست و صیانت از این منطقه مهم و راهبردی را برعهده دارند، اشاره کرد: زیبنده نیست که به بهانه های مختلف هر از چندگاهی شاهد بی برنامگی و اختلال در پروازهای این جزیره باشیم و سبب ایجاد مشکل در رفت و آمد بین جزیره ابوموسی و شهر بندرعباس باشیم.

مرادی با اشاره به این که بنا بر اطلاعات واصله طی یک هفته جاری مشکلات فراوانی در پرواز بندرعباس به ابوموسی و بالعکس به وجود آمده است، عنوان کرد: همین مورد سبب شده تا شهروندان با شناور سختی مسیر را به جان بخرند و حتی گاهی به سبب نامساعد بودن دریا قید این مسیر را بزنند.

وی با تاکید بر این که باید سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگو این اقدام بی برنامه خود باشد، افزود: استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان در مجلس تا حصول نتیجه این مساله را پیگیری می کند و امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری هرچه زودتر تصمیمات لازم و مقتصی را بگیرد و به اجرا درآورد.

منبع: