۱۶ معدن استان تهران رفع توقیف شد

پروسه مزایده معادن سال ۱۴۰۰ که به دستور دادستان کل کشور معلق مانده بود رفع توقیف شد و واگذاری ۱۶ معدن در دستور کار قرارگرفت.

به گزارش مدیرسا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، علی عبدی معاون امور معادن سازمان صمت تهران با بیان این که پروسه مزایده معادن سال ۱۴۰۰ که به دستور دادستان کل کشور معلق مانده بود رفع توقیف شد و واگذاری ۱۶ معدن در دستور کار قرارگرفت، اظهار داشت: پیروی فراخوان مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی استان تهران بوسیله روزنامه های کثیرالانتشار و سامانه تدارکات الکترونیک دولت در خرداد ماه سال جاری اطلاع رسانی انجام و بعد از طی مراحل قانونی مزایده برگزار و ۱۶ متقاضی معدن مورد تائید قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: بعد از اعلام تعلیق مزایده های معادن کشور توسط دادستانی کشور مراتب بوسیله قانونی پیگیری و بعد از ارائه مستندات کافی دادستانی طی نامه پروسه مزایده را قانونی اظهار داشت.
عبدی اشاره کرد: جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و تامین مصالح و مواد لازم اجرائی پروژه های عمرانی و ساختمانی از نتایج مثبت این مزایده است که به شکل کاملاً قانونی و در بستر الکترونیکی انجام شده است.
وی اشاره کرد: متقاضیانی که در مزایده معادن فوق حائزشرایط شده اند می توانند نسبت به پیگیری و انجام مراحل اداری لازم جهت گرفتن پروانه بهره برداری اقدام نمایند.