ترفند داشتن ناخن زیبا و کشیده

دستان بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض دید می‌باشند و داشتن ناخن های زیبا و منظم از علامت های زیبایی در ظاهر است.

ترفند داشتن ناخن زیبا ، صاف و کشیده

خانوم هایی که به خودشان اهمیت می‌دهند و سعی دارند که زیبا تر به نظر برسند. همیشه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند. همانطور که رسیدگی به پوست صورت مهم است؛  مراقب بودن از پوست دست و ناخن‌ها نیز به همان اندازه  ارزش دارد. زیرا دستان بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض دید می‌باشند و داشتن ناخن های زیبا و منظم از علامت های زیبایی در ظاهر است. بنابراین هیچگاه در مراقبت از دستان و ناخن هایتان بی تفاوتی و یا کوتاهی نکنید. ناخن را می‌توان به شکل های مربع، بیضی، گرد، بادامی، بادامی تیز، گلدانی درآورد و هرکدام از این اشکال حالت خاصی به ناخن دست می‌دهند و هر کدام به صورت خاصی زیبایی می‌بخشد.ما برای کسانی که علاقه مند به ناخن های صاف و کشیده و زیبا هستند چند ایده و ترفند آماده کرده ایم در ادامه با ما همراه باشید:

ترفند اول: برای اینکه ناخن های کشیده آری داشته باشید در سوهان کشیدن ناخن حتما دقت کنید.

ناخن گرد: ناخن های گرد از محبوب ترین مدل ناخن ها محسوب می‌شوند که ساده و زیبا هستند.ناخن های گرد دارای خصوصیات طول کوتاه و لبه ها به صورت گرد هستند. این فرم ناخن کمک می‌کند که  صدف ناخنی ظریف و زیبا و کشیده یه نظر برسند. بنابراین این مدل برای انگشتان پهن و کوتاه بسیار بسیار مناسب است. با انتخاب این فرم می‌توانید از زیبا تر شدن دستان خود لذت ببرید.

ناخن مربع: ناخن های مربعی مناسب کسانی است که انگشتان کوتاه و پهن دارند. این فرم ناخن باعث کشیده تر دیده شدن می‌شود. برای به دست آوردن این فرم از ناخن، باید دو ضلع جانبی ناخن را طوری سوهان کشید که موازی هم باشند.  بله آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد. این مدل بسیار زیبا است اما گاهی با گیر کردن به جاهای دیگر شکسته می‌شود.

 ناخن بادامی: این تیپ ناخن بسیار طرفدار دارد. خصوصیات این نوع تیپ از ناخن اینگونه است که در قسمت بالایی، ناخن باریک تر می‌شوند. ناخن های بادامی علاوه بر زیبایی که به ناخن می‌بخشند باعث کشیده تر و ظریف تر دیده شدن صدف ناخن و انگشتان دست می‌شوند

ناخن بیضی: مدل بیضی از آن مدل هایی است هم مناسب کسانی است که انگشتان کوتاه و پهن دارند هم برای کسانی که انگشتان بلند و کشیده دارند. این مدل  در کسانی که انگشتان کوتاه دارند باعث کشیده تر دیده شدن صدف ناخن می‌شوند و بسیار ظریف است. تفاوت ناخن بیضی و ناخن بادامی این است که در بیت بالایی ناخن پهن تر سوهان کشیده شده است.

 ناخن گلدانی: مدل گلدانی همان مدل مستطیلی است و تنها فرق آنها در گوشه های ناخن است. در مدل گلدانی گوشه ها ی ناخن مانند گلدان سوهان کشیده می‌شود. و باعث کشیده تر و ظریف تر دیده شدن ناخن می‌شود.

ترفند دوم: انتخاب درستی در رنگ لاک،  رنگ لاک با تناژ گرم و نزدیک به زنگ پوست کمک می‌کند ناخن شما صاف و کشیده دیده شود.

ترفند سوم: طراحی مناسب

  1. فرنچ برعکس انجام بدهید یعنی هاله ناخن دقیقا آن جایی که ناخن رشد میکند یک طراحی کرد انجام دهید.
  2. فرنچ نازک انجام بدهید.
  3. می‌توانید از خطوط راه راه بر روی ناخن استفاده کنید زیرا باعث میشود ناخن کشیده و صاف به نظر برسد ‌.
  4. از طرح های نقطه دار پشت سر هم استفاده کنید.

نتیجه

درسته که ناخن های کشیده و صاف بی نظیر هستند. اما ناخن های سالم بیشتر در الویت است. بنابراین، اول در سالم نگه داشتن آن‌ها تلاش کنید سپس به زیباییشون اقدام کنید.