از سوی وزارت نفت انجام شد؛ اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش های آبی خوزستان

مدیرسا: مدیرسا: مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران جزییات مصوبه های مربوط به سفر رییس جمهوری به خوزستان در حوزه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت نفت، بابک دارابی با اشاره به این که وزارت نفت همسو با انجام مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان و پیرو سفر رییس جمهوری مکلف به تخصیص ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سرفصل های ورزشی، آموزشی، بهداشتی، راه های مواصلاتی، تنش های آبی، دانشگاه های علم پزشکی و … شده است، اظهار نمود: از این مقدار اعتبار، ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان مربوط به بخش آبفا و شبکه آبرسانی است.
وی مقدار اعتبار بخش آبفا و شبکه آبرسانی برای شهر اهواز را ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان اعلام نمود و اظهار داشت: البته ما در دولت سیزدهم و قبل از مصوبات سفر رییس جمهوری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطقی همچون پاستوریزه، فدک، پاسداران، عین ۲، زرگان، کوی فرهنگیان و … در نظر گرفتیم.
مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران افزود: همه صورت وضعیت ارسالی طرح های مورد اشاره تا حالا به مدیریت ما پرداخت گردید و مبلغ بسیار اندکی باقی این اعتبار است که بعد از دریافت صورت وضعیت قطعی این طرح ها، پرداخت را انجام خواهیم داد.
دارابی با اعلان اینکه عمده مصوبه های مسئولیت اجتماعی رییس جمهوری مربوط به تنش های آبی است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط استان بتوانیم تأثیرگذاری مثبتی خصوصاً در اهواز داشته باشیم.

منبع: