عرضه محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه اختصاص خودرو

مدیرسا: فروش فوق العاده عادی و طرح قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه شروع شد.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده ۵ محصول کوییک. اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را شروع می کند و این ثبت نام تا تکمیل ظرفیت محصولات بوسیله سامانه یکپارچه اختصاص خودرو ادامه می یابد.
همچنین شرایط پیش فروش یک ساله عادی و طرح قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۶ محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی تیرماه ۱۴۰۲ شروع می کند.
گفتنی است در این طرح، فقط فروش فوق العاده خودرو ساینا. اس بوسیله قرعه کشی عرضه می شود و فروش سایر محصولات شامل فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی صورت خواهد گرفت.
همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا. اس به ۲۴ ماه تغییر یافته است و درباب خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.
ضمناً محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش (فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا. اس اجرا نخواهد شد.
متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https: //sale.iranecar.com نسبت به ثبت نام و تکمیل پروسه خرید خودرو در طرح مذکور شرکت نمایند.

منبع: