خودرو ها ۳ ماهه تحویل می شوند

به گزارش مدیرسا، سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می شود.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، گفت: نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف ۳ ماه خودروی خودرا دریافت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: متقاضیان خودرو های شرکت های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت ۶ ماه می توانند خودروی خودرا تحویل بگیرند.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به این که نوبت دهی متقاضیان خودرو از شرکت های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام گرفته است، اظهار داشت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با فهرست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام می باشد و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکتها می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه جزییات سفارش از زمان تحویل خودروی خود باخبر شوند.
قالیباف همین طور اعلام نمود: نوبت دوم ثبت نام خودرو در قالب طرح یکپارچه اختصاص خودرو بجای پایان بهار (که پیش تر اعلام شده بود) در نیمه اردیبهشت صورت خواهد گرفت اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت نام کرده اند تنها در صورتی می توانند در مرحله دوم خودرو ثبت نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.
وی اشاره کرد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می شود و انتظار می رود بانکها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مشاور وزیر صنعت اظهار داشت: حذف قرعه کشی بوسیله رشد ۳۹ درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت می باشد و امیدوار هستم با استمرار رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال تقاضای سرمایه گذاری برای خودرو کاملاً حذف شود.

منبع: