رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور: مشکلات شش شهرستان استان کرمان در زمینه املاک و اسناد بررسی می شود

به گزارش مدیرسا کرمان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: در مسافرت به استان کرمان مشکلات مردم در شش شهرستان این استان را در زمینه های مختلف خصوصاً در زمینه املاک و اسناد مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دکتر بابایی در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: در این سفر با تشکیل تیم های تخصصی، مشکلات مرکز استان کرمان (شهداد و گلباف) و شهرستان های رفسنجان، زرند، راور، بم، سیرجان و بافت بصورت ویژه مورد بررسی کارشناسان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار می گیرد.
وی با اشاره به بازدید از برخی واحدهای ثبتی استان کرمان، اشاره کرد: در این سفر بصورت ویژه به بررسی مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان کرمان پرداخته خواهد شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کرد: نعمت بزرگی بود که در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و به مقام شهدا خصوصاً سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام نماییم.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، بابایی اشاره کرد: تلاش می شود که در این سفر قدم های خوبی برای مردم کرمان برداشته شود.

منبع: